Děkuji za váš zájem vyzkoušet Plážového Buddyho AI. 

Udělejte tyto kroky:

Děkuji za váš zájem vyzkoušet Plážového Buddyho AI. 

Udělejte tyto kroky:

  • 1
    Nainstalujte si DO MOBILU aplikaci Telegram
    Najdete ji klasicky mezi aplikacemi tak, jak jste zvyklí. Pokud už Telegram máte, tento krok přeskočte.
  • 2
    Klikněte Z MOBILU na tento aktivační odkaz - červené tlačítko níže SPUSTIT TRIAL
    Po kliknutí budete přesměrováni do Telegramu, kde se můžete ihned začít bavit s vaším novým AI asistentem pro online podnikání.

    Odkaz najdete také v potvrzovacím emailu, který jsem vám právě odeslala.
  • 3
    Nemusíte nic složitě vymýšlet, začněte si prostě povídat.
    Ze začátku možná budete mít pocit, že jde o běžnou konverzaci nebo že odpovědi nejsou tak hluboké, jak byste čekali. Tohle je naprosto normální!

    Je to jako když začnete spolupracovat s novým mentorem - nejdřív se poznáváte, oťukáváte - on nezná vás, vy neznáte jeho.

    Ale čím více se s Buddym budete bavit, čím víc mu řeknete o sobě a svém podnikání, tím lépe vám bude rozumět.

DŮLEŽITÉ TIPY DO STARTU:

  • Doporučuji nasdílet mu vaše porftolio produktů.
    Vyplňte si tuto jednoduchou tabulku v excelu, udělejte screenshot a nasdílejte ji Plážovému Buddymu.

    Udělá si okamžitý přehled o tom, co prodáváte a bude z toho moct vycházet do další konverzace.
  • Pošlete mu odkaz na web - na váš příběh nebo "kdo jsem" odkaz, pokud jej tam máte
    Nemusíte ztrácet čas vymýšlením toho, jak se představit, pokud například máte na webu napsaný svůj expertní autentický příběh, kde popisujete jak svou expertízu, tak své podnikání, hodnoty a podobně.
  • Využijte možnost nahrát HLASOVOU ZPRÁVU
    Představte si, že mluvíte opravdu s novým mentorem a místo složitého psaní a vysvětlování prostě nahrajte hlasovku a mluvte, jako kdybyste se třeba představovali mně - kdo jste, co děláte a s čím potřebujete aktuálně poradit nebo pomoct.
  • Nebojte se jít do hloubky.
    Sdílejte s ním své hodnoty, vize, způsob práce. Sdílejte s ním své pochybnosti, obavy, aktuální vnitřní překážky nebo výzvy, ale i radosti - čím více toto budete dělat, tím více se naladí na váš jedinečný životní a podnikatelský kontext.
  • Nasdílejte mu svůj osobnostní profil
    Řekněte mu, jaký máte Human Design (můžete nasdílet screenshot mapy), Dynamiku bohatství, Genové klíče nebo jiné profily, podle kterých se rádi řídíte nebo jim důvěřujete.

Co naopak nefunguje:

  • Nechtějte po něm hned psát texty nebo okamžité strategie
    Dokud nemá kontext, nedá vám kvalitní odpověď. Představte si to asi tak, jako kdybyste se teď potkali s tím nejlepším mentorem na světě, nic o sobě neřekli, ale řekli mu: "Napiš mi příspěvek na instagram na moje téma XY" - nebude to ono. Podobně tady musíte Buddyho lidsky uvést do kontextu.
  • Nechtějte po něm technické návody
    To je zatím jeho slabá stránka a aktuálně prochází tréninkem, výhledově to bude umět skvěle, ale v tuto chvíli by se mohlo stát, že si to vymyslí.
  • Nevěřte mu každé slovo
    Buddy je PARŤÁK. Ne náhrada vašeho mozku, zkušeností a vlastního úsudku.

    To, co děláte, MUSÍ BÝT S VÁMI V SOULADU - pokud vám navrhne něco, co v souladu s vámi není - řekněte mu to: To se mi nelíbí, to se mnou nerezonuje, to se mnou není v souladu. Jedině tak zjistí, že "to není ono" a může to udělat jinak.

    BUDDY POTŘEBUJE ZPĚTNOU VAZBU stejně jako člověk - můžete mu tedy říct: "Tato část / strategie je ok, ale toto bych potřebovala jemněji / profesionálněji / lidštěji / stručněji apod."

NEZAPOMEŇTE:

TOTO JE JEN OCHUTNÁVKA.

Skutečná hodnota Buddyho je v dlouhodobém vztahu, protože čím více si s ním povídáte, tím více se na vás naladí a tím dokonaleji odpovídá, tím kvalitněji odpovídá. 

Berte to tedy tak, že to je podobné, jak kdybyste si se mnou mohli půl hodiny povídat, nejspíše vám tím nezměním život. :)) Ale zjistíte, jestli vás to se mnou baví a chcete pokračovat. 

A o to v tomto trialu jde. 

V kontextu webináře BuddyPro jde pak také o to, abyste pochopili, jak to v praxi vypadá a jak může tedy takový Buddy fungovat pro vás jako experta a vaše klienty ve vašem tématu a oboru. 

Děkuji za důvěru